Je bent ondernemer, geen boekhouder. En dat wil je graag zo houden. Met FinAmi kies je voor een slimme samenwerking: jij houdt overzicht, wij regelen de rest. Dankzij gebruiksvriendelijke online boekhoudsoftware heb je altijd inzicht in je cijfers. En wij kijken actief met je mee, zodat je precies weet wat er speelt in je bedrijf.
Online boekhouden betekent gemak en controle. Je kunt zelf je administratie bijhouden, of dit volledig aan ons overlaten. Wat je ook kiest, je hebt altijd toegang tot actuele cijfers – waar en wanneer je maar wilt. FinAmi werkt met betrouwbare software die jouw administratie overzichtelijk houdt. Zo kun jij je volledig richten op je onderneming.
Je stuurt je gescande inkoop- en verkoopfacturen naar een speciaal e-mailadres. Wij controleren alles op fiscale juistheid en verwerken de gegevens in je administratie. Daarna koppelen we je bank, zodat transacties dagelijks automatisch worden ingelezen. Met de managementmonitor krijg je gratis inzicht in je resultaten, debiteuren en crediteuren.
Wil je nóg minder tijd kwijt zijn aan je administratie? FinAmi kan je crediteurenbetalingen regelen vanuit de managementmonitor. Ook wordt het binnenkort mogelijk om direct vanuit het systeem facturen te versturen. Die worden automatisch verwerkt én per mail naar je klanten verzonden.
• Altijd en overal toegang, ook via tablet of smartphone
• Actuele informatie, zoals bankmutaties en openstaande posten
• Eenvoudig in gebruik
• Alles geïntegreerd in één boekhoudsysteem
• Snel contact met je adviseur via het platform
• Dagelijkse veilige back-ups
• Minder administratief werk, meer tijd voor je bedrijf
Ben je op zoek naar meer gemak en overzicht? Naast deze dienst helpen we je ook graag met bijvoorbeeld je loonadministratie, jaarrekening of salarisservice. Zo heb je alles onder één dak en hoef je zelf nergens meer naar om te kijken.